
Customer Success & Solutions Manager till Aqua Robur Technologies, Göteborg
- Göteborg
- Tillfälligt
- Heltid
- Onboarding av nya kunder samt utbildning i våra produkter och lösningar.
- Första kontaktpunkt för support - hantera inkommande ärenden via telefon och mail.
- Ge teknisk support, felsöka och optimera kundernas systemanvändning.
- Samarbeta med säljteamet och ge tekniskt säljstöd vid behov.
- Arbeta nära installationspartners för smidiga installationer och god drift.
- Säkerställa att kunder får maximalt värde av våra lösningar och följa upp deras upplevelse.
- Utveckla användarvänligt utbildningsmaterial samt bidra till att bygga upp strukturer och processer för support.
- Erfarenhet av teknisk support, 2nd line eller tekniskt säljstöd
- God kommunikativ förmåga och gillar att lösa problem
- Intresse för både hårdvara och mjukvara
- B-körkort och vilja att resa (1-2 dagar/vecka vid behov)
- Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska