
Customer Success Manager
- Göteborg
- Permanent
- Heltid
- Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt
- Leverera enastående kundservice och support
- Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar
- Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
- Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service
- Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer
- Du vågar ta initiativ och är hungrig efter att hela tiden överträffa dig själv och förväntningar du har på dig
- En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion
- En positiv och lösningsorienterad inställning
- Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker
- Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.
- Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
- Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö
- Fast månadslön och förmåner
- Mycket rolig och fin arbetsmiljö
- Goda möjligheter till utveckling inom företaget
- Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen
- Heltid
Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.Liten som stor – vi värdesätter alla!