Customer Process Manager
Tre
- Stockholm
- Tillfälligt
- Heltid
- arbeta i nära samarbete med kollegor från hela organisationen - från kundservice till IT och affärssidan
- vara en del av att leverera kritisk infrastruktur och bidra direkt till samhällsnyttan
- vara en del av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work samt att vi är stolt samarbetspartner till Women in Tech och Tjejer Kodar
Vem är du?Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom relevant område och 1-2 års erfarenhet av processutveckling eller verksamhetsutveckling. Vi ser gärna att du kommer från managementkonsultbranschen eller har erfarenhet från flera olika organisationer där du fått möjlighet att se olika sätt att arbeta. Har du dessutom erfarenhet från kundservice eller kundnära processer är det extra meriterande. Kunskap om metoder som Lean eller Six Sigma är ett plus, men viktigast är att du är nyfiken, analytisk och vill växa inom området.För att trivas i rollen gillar du att utmana och driva förändring. Du vågar tänka kreativt, ser möjligheter i ny teknik som AI och tar gärna stort ansvar för att föra idéer från ord till verklighet. Samtidigt är du en lagspelare som bygger starka samarbeten och får med dig andra på resan.Välkommen med din ansökan!Vi tar emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Personligt brev behövs inte, men vi vill gärna att du bifogar CV och svarar på de frågor vi ställt nedan i samband med att du söker. Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Bakgrundskontroll görs på slutkandidat.Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld.Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling.När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss.WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst.WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären.WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.