Customer Support Manager (deltid)
Pigello
- Stockholm
- Permanent
- Heltid
Vi tror att du älskar att interagera med människor och tar stort eget ansvar. Du trivs i miljöer där det händer mycket och vidare så ser du spänt på möjligheten att tillsammans med ett dedikerat mindre team vara delaktig i att skala upp och utveckla hela verksamheten. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper.Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar:
- Tillsammans med teamet ansvara för Pigellos support och vara tillgänglig för kunder utefter behov
- Vara behjälplig till kunder och leverera en professionell och effektiv service
- Bidraga till att kreativt utveckla processer och arbetssätt
- Hjälpa kunder sätta upp nya miljöer och fastigheter i systemet
- Utbilda kunder i ny funktionalitet och best practices
- Finnas tillgänglig och rådgöra kunder vid frågor och supportärenden, men även aktivt följa upp användning och förståelse
- Hålla ett nära samarbete med övriga medarbetare såsom sälj- och produktteam
- Praktisk erfarenhet av teknisk konsulting och systeminföranden
- Vara analytisk, organiserad och lösningsorienterad
- Hög digital mognad och förståelse för digitalisering
- Meriterande med tidigare erfarenhet av kundnära roller (kundansvar/projektledning och Customer Success, Customer Support eller motsvarande)
- Meriterande om du har erfarenhet av produktutveckling
- Mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisk förvaltning, hyresadministration eller andra processer relaterade till fastighetsförvaltning
- Mycket meriterande om du har erfarenhet av systemstöd i fastighetsbranschen, ekonomi eller projektekonomiska processer.
- Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse
- Arbetstid: Deltid
- Arbetsort: Stockholm
- Sista ansökningsdatum: Urval och intervjuer sker löpande
Uptrail