Om rollenSom supporttekniker inom servicedesk blir du den första kontaktpunkten för IT-relaterade problem. Du arbetar nära användarna och är stationerad på plats hos kund - där du bidrar till att vardagen fungerar, både tekniskt och mänskligt.Dina arbetsuppgifterFörsta linjens support- främst datorer, skrivare, telefonerFelsökning, framför allt inom mjukvara (Windows, Office, m.m.)Hantera ärenden i ärendehanteringssystemHjälpa användare i Microsoft 365-miljö (Outlook, Teams, SharePoint m.m.)Enklare nätverks- och hårvarurelaterade ärendenSäkerställa en positiv användarupplevelse i alla kontakterDin profilDu är social, lösningsorienterad och har förmågan att skapa trygghet hos användarna. Det viktigaste är inte att du redan kan allt - utan att du är intresserad, nyfiken och håller vad du lovar.Vi tror att du har:Gymnasieutbildning inom IT (ex. NTI-gymnasiet eller motsvarande)Erfarenhet från serviceyrken som äldreomsorg, butik eller restaurangIntresse för teknik och IT - gärna med grundläggande kunskaper inom Microsoft 365Hög social kompetens och viljan att hjälpa andraB-körkort (krav)Flytande svenska och engelska i tal och skriftVi erbjuderEtt trevligt team med högt i takMöjlighet att växa inom IT - vi lär dig resten!En varierad vardag där ingen dag är den andra likEtt uppdrag där din servicekänsla gör verklig skillnadLåter det här som rätt steg för dig?Skicka in din ansökan med CV redan idag! Intervjuer och urval sker löpande!