
Dansktalande supporttekniker till globalt Servicedesk-team
- Lund, Skåne
- Permanent
- Heltid
- Att logga och lösa ärenden inom givna SLA, med verktyg som ServiceNow
- Första linjens problemlösning eller eskalering till 2nd/3rd line vid behov
- Upprätthålla hög kundnöjdhet med professionell kommunikation och tydliga statusuppdateringar
- Följa kunskapsartiklar och rutiner; rapportera förbättringsförslag i KnowledgedatabasenDu kommer utgå från kunds kontor i Malmö, och arbetstiderna är förlagda under sedvanliga kontorstider måndag-fredag. Start för rollen är måndagen den 8 september.Detta söker vi:Vi söker dig som har:
- Flytande kunskaper i danska och svenska
- Tidigare erfarenhet av servicedesk, teknisk support och ärendehantering
- Kännedom om verktyg som ServiceNow, fjärrstyrningsverktyg, Active Directory och M365Bli en nyckelperson i vår kunds engagerade supportteam och utvecklas tillsammans med oss! Skicka in din ansökan idag och gör skillnad för våra globala slutanvändare.Nyckelord: , , , ,Har du frågor om tjänsten?Lovisa Lindberg eller någon annan i Team Malmö White Collar svarar gärna på dina frågor och funderingar.