Som medarbetare i Götene kommun blir du en del av en helhet där engagemang och samarbete över gränser är en självklarhet. Här värdesätter vi mod och nytänk i allt vi gör och vi eft…
Inom hälso- och sjukvårdsenheten i Mariestads kommun arbetar ca 50 sjuksköterskor. Vi söker nu två sjuksköterskeassistenter för längre vikariat till vår hemsjukvård. Är du utbild…
Under hösten startas ett resursteam för att säkerställa att det finns flexibel och tillgänglig personal vid korttidsfrånvaro. Vi söker nu undersköterskor som trivs med varierat arb…
Strategi- och hållbarhetsenheten i Mariestads kommun är organiserad under samhällsbyggnadsförvaltningen. Här arbetar sju medarbetare i olika funktioner där vi driver flera olika in…
Inom socialförvaltningen pågår ett ständigt utvecklings- och förbättringsarbete för att skapa bättre förutsättningar för en välmående personal med fokus på de vi är till för. Vi ar…
I Mariestads kommun innefattar HVB-verksamheten en enhet och den socialpsykiatriska enheten driver två boenden samt mobilt boendestöd för personer med psykisk ohälsa. Inför höste…
Som medarbetare i Götene kommun blir du en del av en helhet där engagemang och samarbete över gränser är en självklarhet. Här värdesätter vi mod och nytänk i allt vi gör och vi eft…
Gruppbostaden på Akaciastigen våning 2, är beläget i bostadsområdet Bråten Park med närhet till centrum, busshållplats, sjukhus, affär, natur samt promenad och cykelvägar. Här arbe…
Som medarbetare i Götene kommun blir du en del av en helhet där engagemang och samarbete över gränser är en självklarhet. Här värdesätter vi mod och nytänk i allt vi gör och vi eft…
Inom socialförvaltningen pågår ett ständigt utvecklings- och förbättringsarbete för att skapa bättre förutsättningar för en välmående personal med fokus på de vi är till för. Vi ar…
Är du lite av en nattuggla som trivs med ett varierande arbete, där den ena natten sällan är den andra lik? Vi söker nu en undersköterska på 80% till vår nattpatrull som är en or…
Få e-post bevakningar om de senaste Jobb i Mariestads kommun