
Site Planner/Administrator
- Motala, Östergötland
- Permanent
- Heltid
- Planera och optimera bemanning för produktionspersonal
- Hantera inkommande förfrågningar och ärenden på ett professionellt sätt
- Skapa och underhålla ett effektivt dokumentations- och arkiveringssystem
- Ansvara för fakturahantering, inköpsorder och uppföljning mot leverantörer och ekonomi
- Ta fram rapporter, presentationer och sammanställningar
- Vara kontaktperson gentemot leverantörer
- Hantera alla inköpsförfrågningar och inköpsorder, inklusive externa leverantörsfrågor
Vi värdesätter passion och attityd framför erfarenhet. Det är därför vi inte förväntar oss att du har alla färdigheter. Istället har vi listat några som vi tror kommer hjälpa dig att lyckas och växa i den här rollen:
- Eftergymnasial utbildning inom företagsekonomi, administration eller liknande
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter såsom schemaläggning, resebokningar och fakturahantering
- Vana att arbeta med rapportverktyg, presentationsmaterial och leverantörshantering
- God kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, i tal och skrift
- Mycket god organisationsförmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
- Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) eller motsvarande
- En samarbetsvillig och flexibel inställning i arbete med olika funktioner
- Njut av stabilitet, utmaningar och en långsiktig karriär fri från tråkiga dagliga rutiner
- Samarbeta med tvärgående team och hjälpsamma kollegor
- Bidra till innovativa projekt
- Utvecklas inom företaget
- Dra nytta av vår investering i din utveckling genom prisbelönt lärande