Site Planner/Administrator
Alstom Sweden
- Motala, Östergötland
- Tillfälligt
- Heltid
- Planera och optimera bemanning för produktionspersonal
- Hantera inkommande förfrågningar och ärenden på ett professionellt sätt
- Skapa och underhålla ett effektivt dokumentations- och arkiveringssystem
- Ansvara för fakturahantering, inköpsorder och uppföljning mot leverantörer och ekonomi
- Ta fram rapporter, presentationer och sammanställningar
- Vara kontaktperson gentemot leverantörer
- Hantera alla inköpsförfrågningar och inköpsorder, inklusive externa leverantörsfrågor
- Eftergymnasial utbildning inom företagsekonomi, administration eller liknande
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter såsom schemaläggning, resebokningar och fakturahantering
- Vana att arbeta med rapportverktyg, presentationsmaterial och leverantörshantering
- God kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, i tal och skrift
- Mycket god organisationsförmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
- Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) eller motsvarande
- En samarbetsvillig och flexibel inställning i arbete med olika funktioner
- Njut av stabilitet, utmaningar och en långsiktig karriär fri från tråkiga dagliga rutiner
- Samarbeta med tvärgående team och hjälpsamma kollegor
- Bidra till innovativa projekt
- Utvecklas inom företaget
- Dra nytta av vår investering i din utveckling genom prisbelönt lärande