Om jobbet:Vill du ha en roll där du gör verklig skillnad? Är du en strukturerad, engagerad och relationsskapande person som vill bidra till en bättre vardag för andra? Då kan du vara den vi söker! Välkommen till Omsorgshuset i Stockholm AB.Som kundansvarig jobbar du på kontoret i Visby där du ansvarar för våra kunder och personliga assistenter på Gotland.
Daglig kontakt med kunder och assistenter
Rekrytering och anställning av assistenter
Upprättande av genomförandeplaner
Ansvar för personalmöten och arbetsmiljö
Bemanning och schemaläggning
Stöd och coachning av personalen i deras uppdrag
Du är ansvarig chef för ditt assistentteam
Vi söker dig som har:
Erfarenhet av LSS och personlig assistans
Erfarenhet av bemanning, rekrytering och personalansvar
Tidigare arbetat som chef, ledare eller samordnare
God digital vana
Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift
Förmåga att arbeta strukturerat, lösningsfokuserat och självständigt
Körkort och tillgång till bil (krav)
Meriterande är om du har erfarenhet av att aktivt marknadsföra och värva nya kunder.Vi erbjuder:
Flexibla arbetstider
Kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Ett spännande och varierande arbete där du gör verklig skillnad
Vi tillämpar 6 månaders provanställning
Stora möjligheter att påverka företagets och din egen utveckling
Om ossOmsorgshuset i Stockholm AB är en privat assistansanordnare som sedan 1999 erbjuder individanpassad assistans över hela landet. Vår värdegrund bygger på engagemang, lyhördhet och tillgänglighet, och vårt mål är att skapa trygga och meningsfulla assistanslösningar för varje enskild kund.Ansök nu!Känner du igen dig i beskrivningen? Skicka in din ansökan redan idag! Urval kommer att ske löpande, vi har även sommar och semester, så återkopplingen kan bli begränsad under juli /augusti månad. Tack för er förståelse!Har du frågor? Tveka inte att kontakta oss - vi berättar gärna mer!