
Registrator kommunkansliet
- Karlskoga, Örebro
- Permanent
- Heltid
- teamwork tillsammans med kollegor och ett nära och stöttande arbetsklimat
- självständighet - möjlighet att ta ansvar och leda ditt eget arbete
- flexibilitet - möjlighet att arbeta på distans viss tid finns.
- Utbildning inom registratur, offentlig förvaltning, administration, arkiv- och informationsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant.
- God kunskap om det kommunala uppdraget, kommunal- och förvaltningsrätt samt myndigheters hantering av information och allmänna handlingar.
- Hög IT-vana och goda kunskaper inom Office-paketet.
- Flytande svenska i tal och skrift
- ha mycket god service- och samarbetsförmåga då tjänsten innebär många interna och externa kontakter
- vara lyhörd för verksamhetens behov
- vara noggrann, kunna prioritera och arbeta på ett strukturerat sätt
- vara självgående och ansvarstagande
- stimuleras av såväl rutinartade arbetsuppgifter som mer komplexa frågor
- känna dig bekväm med att utbilda kollegor i olika system.
- erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystem
- erfarenhet av arkivering
- erfarenhet av administration inom offentlig förvaltning
Offentligajobb