
Kundtjänstmedarbetare till internationellt bolag i Upplands Väsby
- Upplands Väsby, Stockholm
- Permanent
- Deltid
- Ge professionell service via telefon, mejl och i personliga möten.
- Hjälpa kunder med att lägga order, spåra leveranser och lösa problem.
- Hantera kundklagomål och reklamationer på ett professionellt sätt.
- Uppdatera och underhålla kundregister i systemen.
- Arbeta nära sälj- och serviceavdelningar för att säkerställa nöjda kunder.
- Har erfarenhet av orderhantering och kundtjänst.
- Har goda kunskaper i SAP (ett krav).
- Är kommunikativ, serviceinriktad och tycker om att lösa problem.
- Är en lagspelare med positiv inställning som trivs i ett högt tempo.
- Erfarenhet av systemet Momentum.
- Kunskaper i engelska.
- Tidigare arbetserfarenheter från däckbranschen
- Start: 1 september 2025
- Omfattning: Deltid (med möjlighet till viss flexibilitet)
- Placering: Upplands Väsby
- cookie-preferences#openCookiePreferences" class="company-link font-company-body text-unset py-1">Hantera cookies