
Office Coordinator till internationellt bolag
- Stockholm
- Permanent
- Heltid
Vår kund är ett internationellt bolag som är världsledande inom sin bransch och som flera år i rad utsetts till en av världens mest innovativa arbetsgivare. Du kommer arbeta i ljusa och moderna lokaler vid Kista Galleria, med goda kommunikationsmöjligheter både med kollektivtrafik och bil.
Mer information om företaget kommer att delas vid det första telefonsamtalet med Clevry.Du erbjuds
- Frihet under ansvar för att säkerställa att kontoret är välkomnande
- En arbetsplats med högt i tak och innovativt tänkande
- Ett härligt kundservice-team i Kista
I rollen som Office Coordinator ansvarar du för att ge service till både kollegor, besökare och leverantörer. Du har huvudansvar för receptionen i Kista och sköter kontorsinköp centralt. Arbetsuppgifterna varierar och det är ofta du själv som avgör vad som behöver prioriteras.Du kommer bland annat att:
- Ta emot besökare
- Hålla konferensrum, reception, lounge och tillhörande rum välkomnande och representativa
- Vara behjälplig för medarbetare och svara på frågor
- Hantera post & hålla postfacken uppdaterade
- Administrera p-tillstånd
- Genomföra resebokningar
- Ansvara för kontorsmailen
- Vara kontaktperson för leverantörer inom Office Management (städ, blombud, leveranser m.m.)
- Stötta kundservice vid behov
- Har några års erfarenhet av en liknande roll, exempelvis Office Coordinator, receptionist, kontorsansvarig eller inom kundservice
- Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
- Har god datavana och kunskaper i Officepaketet
- Är van vid att arbeta med både telefon och mail som arbetsredskap
- Strukturerad
- Initiativtagande
- Självgående
- Start: Enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt
- Omfattning: Inledningsvis 12 månaders konsultanställning via Clevry, med möjlighet till förlängning
- Arbetstider: Kl 8.00-16.00
- Placering: Kista
Uptrail