IT-supporttekniker till Advania Real Estate
Advania
- Solna, Stockholm
- Permanent
- Heltid
- Ta emot ärenden från våra kunders användare över telefon och epost samt ge ett bra bemötande för att leverera support i världsklass.
- Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner.
- Virtuella skrivbord eller miljöer.
- Active Directory administration.
- Följa upp och slutföra våra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet.
- Identifiera och rapportera återkommande problem inom Advanias supportleverans.
- "Ute på plats" uppdrag kan ibland förekomma för den som tycker det är kul att få träffa kunderna IRL.
- Eget IT-intresse och driv.
- Erfarenhet av att jobba i Servicedesk med IT-support eller teknisk support.
- Erfarenhet av serviceyrken.
- Kunskap inom exempelvis Windows Server och Klient, Apple MacOS, Active Directory, Office 365, Microsoft Endpoint Manager, nätverk, hårdvara, ärendehanteringssystem (meriterande om du är bekant med ServiceNow).
- Förmåga och intresse att genomföra felsökning.
- Relevant utbildning.
- Mån om att våra kunder ska vara nöjda.
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift.