Norsktalande medarbetare
Astomed Klinikutrustning Sverige AB
- Huddinge, Stockholm
- Tillfälligt
- Heltid
- Hantering av beställningar och leveranser
- Kontakt med transportbolag och uppföljning av frakt
- Enklare fakturering och uppföljning av betalningar
- Kommunikation med kunder via telefon och e-post
- Uppföljning av restordrar och produktfrågor
- Har god grundläggande kunskap inom ekonomi, logistik och kundservice
- Talar och skriver flytande norska (krav), samt gärna svenska och/eller engelska
- Är strukturerad, ansvarsfull och serviceinriktad
- Har god datorvana - gärna erfarenhet av system som Shopify, Tripletex, CRM eller liknande
- En varierad och dynamisk roll i ett engagerat team
- Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget
- En arbetsplats med hög energi, snabba beslut och korta kommunikationsvägar
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.