Kundserviceagent inom teknisk support
Responda Group
- Jämtland
- Permanent
- Heltid
Vart utgår man ifrån: Östersund
Hur ser teamet ut: cirka 20 personer
Introduktion: 1-2 veckor heltid
Start för tjänsten: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Anställningsform: BehovsanställningDitt nya arbete inkluderar:
- Att aktivt lyssna och lösa kunders förfrågningar på ett professionellt sätt.
- Registrera och följa upp kundärenden med hög noggrannhet.
- Arbeta tillsammans med ditt team för att ständigt förbättra kundupplevelsen.
- Hantera och lösa olika tekniska ärenden.
- Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
- Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
- Du värderar god samarbetsförmåga och kan arbeta effektivt tillsammans med andra.
- Du är punktlig och ansvarstagande i ditt arbete.
- Du har öga för detaljer och strävar efter noggrannhet i allt du gör.
- Har tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande men inte ett krav.
- Kan arbeta under juni, juli och augusti.