
Ekonomihandläggare till kundorienterad organisation
- Umeå, Västerbotten
- Permanent
- Heltid
- Administration och hantering av ärenden kopplade till kund- och leverantörsrelationer
- Registrering och kontroll av inkommande fullmakter
- Ekonomiadministration, exempelvis reskontrahantering, in- och utbetalningar samt påminnelse- och kravhantering
- Kontakt med kunder och samarbetspartners via telefon och e-postTjänsten är på heltid och pågår initialt fram till början av året, med mycket god möjlighet till förlängning.Detta söker vi:Vi söker dig som har:
- Påbörjad eller avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi/teknik eller likvärdig erfarenhet
- God förmåga att arbeta noggrant och strukturerat
- Mycket goda kunskaper i Excel och övriga Office-program
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter i informations- eller ekonomisystemDet är meriterande om du:
- Har arbetat med kundkontakt via telefon eller e-post
- Har erfarenhet av kravhantering
- Har kunskap och förståelse för branschspecifika system och processerVi söker dig som trivs i en administrativ roll, har öga för detaljer och som uppskattar att arbeta i en serviceinriktad och professionell miljö.Vid eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lydia Kvist på lydia.kvist@studentconsulting.com. Urval och intervjuer sker löpande med tillsättning så snart vi hittat rätt kandidater.Nyckelord: , , , ,Har du frågor om tjänsten?Team Umeå svarar gärna på dina frågor och funderingar.