Kundservicemedarbetare till Heimstaden
Heimstaden Sweden AB
- Norrköping, Östergötland
- Tillfälligt
- Heltid
- Säkerställa en god kundupplevelse för Heimstadens hyresgäster, externa leverantörer samt förvaltningen.
- Besvara och hantera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt.
- Hantera serviceanmälningar och avlasta förvaltningen genom att lösa så många inkommande ärenden som möjligt.
- Bidra till att stärka vårt varumärke och aktivt arbeta med Heimstadens NKI-arbete tillsammans med dina engagerade och kompetenta kollegor.
- Relevant arbetslivserfarenhet inom kundservice eller service - gärna inom fastighetsbranschen eller annan kundnära verksamhet.
- God systemkunskap. Vi arbetar bland annat i program som Vitec, Kundo & Chat-Mail-Forum. Om du kan ett eller flera av dessa system kommer vi jubla - om du istället kan andra liknande system, är vi övertygade om att du kan lära dig våra på ett kick!
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska. Övriga språkkunskaper är meriterande.
- God förmåga att bemöta och hantera människor i olika situationer. Du sätter alltid laget före jaget och har förmåga att skapa och upprätthålla relationer, både till kunder, kollegor och samarbetspartners.