
Coordinator Support
- Karlskrona, Blekinge
- Tillfälligt
- Heltid
- Säkerställa resursfördelning och prioritering av uppgifter
- Följa upp och koordinera ärenden för att stödja teamet och kundupplevelsen
- Stödja och introducera nya medarbetare för en smidig onboarding
- Bidra till att leverera på våra mål inom effektivitet, svarstid och kundnöjdhet
- Erfarenhet av kundservice och operativt arbete i ett produktionsteam, gärna inom B2B
- Tidigare erfarenhet från en koordinerande eller liknande roll
- Vana att arbeta med SLA-uppföljning och kvalitetsmål
- Erfarenhet som utbildare, fadder eller coach
Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu.Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. Vi avsätter 40 timmar om året för att du ska kunna fördjupa dig, utforska nya områden och växa i din roll. Genom Telenor Academy och andra lärandeinitiativ får du verktygen och friheten att forma din egen karriär. När du vill vidare väntar möjligheter i hela Norden.Sök till oss idagVill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Gulsin Demir på . Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl. Sista ansökningsdag är 11:e september.Placeringsort: KarlskronaBra att känna tillEnligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.