
Administrativ koordinator till PwC
- Sverige
- Tillfälligt
- Heltid
- Kalenderhantering
- Fakturering, kontera leverantörsfakturor, reseräkningar samt annan projektadministration
- Förbereda presentationer
- Planera och ansvara för möten, interna events och aktiviteter
- Koordinering av resor och tillhörande administration
- Vara behjälplig i onboarding- och rekryteringsprocesser
- Restaurangbokningar inkl. beställningar av frukost, luncher etc.
- Övriga administrativa och koordinerande arbetsuppgifter
eller Ida Winther på .När du blir en av oss Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft - att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Vi ser fram emot att höra från dig!Nyckelord koordiantor, Coordinator, Administrativ assistent, Leader Assistant, Administration Assistant
Branschkategori Administration / Kontor / Personal
Bransch Kontorsassistent / sekreterare