
Vi söker samordnare till korttiden på Sörmarksgatan 207
- Borås, Västra Götaland
- Tillfälligt
- Heltid
Övrig informationLäs mer om hur det är att arbeta i Borås Stad!KvalifikationerVi söker dig som har högskoleutbildning alt. KY-utbildning eller motsvarande (minst 1 årig) med inriktning mot administration. Vid avsaknad av utbildning så är dokumenterad yrkeserfarenhet inom administration/samordning under minst två år ett krav.Vidare så ställer tjänsten krav på att du har god IT/systemvana samt att du behärskar EXCEL och Officepaketet väl. Erfarenhet av Heroma, Time Care, Viva och Agresso meriteras likväl som erfarenhet inom verksamhetsområdet vård och omsorg. Det är också meriterande att inneha kunskap i schemaläggning samt kunskap i planeringssystemet TES.Körkort är krav.Viktiga personliga egenskaper som vi värderar är du är strukturerad, initiativrik och självgående samt att du har förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Du behöver vara serviceinriktad och flexibel samt trivas med att hantera många kontaktytor.Vidare uppskattar vi förmåga att se möjligheter till utveckling och förbättring av arbetssätt och rutiner inom det administrativa området.Har du dessutom en god samarbetsförmåga, positiv inställning och ett helhjärtat engagemang så kommer du att trivas hos oss!Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.Intervjuer sker löpande under ansökningstiden, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
AnsökanDin ansökan med bifogade dokument skickar du via vår ansökningsfunktion som du når via "Sök jobbet" nedan.