
Bli vår nästa Inköpare – en spännande roll för
- Stockholm
- Permanent
- Heltid
- Hantera hela inköpsflödet för dina leverantörer: beställning, leverantörsreskontra och leveransbevakning
- Fakturahantering: avpricka fakturor mot beställningar, skanna fakturor och följa upp leveransavvikelser
- Boka transporter och hantera tulldokument vid behov
- Utföra registervård och hålla information uppdaterad
- Supportera säljare med prisinformation och leveranstider
- Hitta ersättningsartiklar vid restnotering eller slutförsäljning samt göra ekonomisk bedömning för ev. inköp
- Analysera och optimera befintliga inköps- och logistikflöden
- Driva förbättringar, både tekniska och processmässiga inom inköpsområdet
- 5 års erfarenhet av operativt inköpsarbete
- Mycket goda kunskaper i Excel och gärna även Access
- Systemstark, administrativ och snabblärd i digital miljö
- Förmåga att hantera flera uppgifter parallellt med bibehållen struktur
- Ett siffersinne och ett intresse för analys och effektivisering
- God kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
- Förståelse för flöden inom logistik och ekonomi
- Meriterande om du jobbat med tulldokumentation eller transporter
Välkommen med din ansökan redan idag - vi hanterar ansökningar löpande!Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.Varmt välkommen med din ansökan!