
Kundrådgivare
- Kalmar
- Tillfälligt
- Heltid
- Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder.
- Samarbeta med andra kollegor genom att vara proaktiv och engagerad i dina kundmöten genom att hitta lösningar och behov och bidra till gruppens välmående och resultat.
- Varierande arbetsuppgifter då vi jobbar både lokalt och nationellt.
- Utvecklas vidare inom Swedbank - Karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
- Ha hög servicenivå och vara engagerad med förmågan att sätta kunden i centrum.
- Vara lösningsorienterad och målinriktad med passion för affären som kan göra skillnad för våra kunder.
- Vara en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen.
- Erfarenhet av kundservice, proaktivitet och försäljning.
- Personlig och professionell utveckling genom självledarskap och kontinuerlig utveckling.
- Meningsfullt arbete som positivt påverkar vår arbetsplats, våra kunder och samhället.
- En öppen och samarbetsinriktad kultur som uppmuntrar tvärfunktionellt teamarbete och erbjuder nätverksmöjligheter.
- En stöttande och inkluderande miljö som främjar en balanserad och hållbar arbetslivssituation, med flexibla arbetsförhållanden när det passar rollen.