
Administratörer Till Hemtjänsten
- Nyköping, Södermanland
- Permanent
- Heltid
- Schemalägga och planera vid semester och sjukfrånvaro
- Hantera fakturor och beställningar
- Ge administrativt stöd till chefer och planerare i diverse personalfrågor
- Boka lokaler och möten
- Hantera systeminloggningar, passerkort, arbetskläder och inventarier
- Ansvara för hela rekryteringsprocessen av timvikarier, från intervju till referenstagning
- Stötta vid enklare IT-relaterade frågor, såsom utlämning och installation av telefoner, datorer och iPads
- Hjälpa till med posthantering, felanmälningar och praktiska frågor i verksamheten
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete.
- Utbildning som undersköterska, eller annan likvärdig erfarenhet.
- Erfarenhet av arbete inom hemtjänst eller annan vård- och omsorgsverksamhet.
- Vana att arbeta i digitala system. Meriterande är om du har erfarenhet av Lifecare, Appva eller MinLön.
- Goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt.
- Meriterande är om du har erfarenhet av rekrytering, schemaläggning eller ekonomi/attest.
- Strukturerad och serviceinriktad.
- Trivs med att ha många kontaktytor.
- Har lätt för att samarbeta och är lösningsfokuserad.
Offentligajobb