Kundserviceagent med inriktning mot Print och IT
Team8
- Nacka, Stockholm
- Tillfälligt
- Heltid
- Motiverade
- Anpassningsbara
- Teamplayers
- Engagerade
- Stolta
- Ett arbetsklimat som präglas av laganda, hos en arbetsgivare där vi utvecklas tillsammans och tar hand om varandra.
- En vardag där dagen går fort, kantad av glädje och full fart framåt!
- En trevlig arbetsplats i ett ljust och helt nybyggt kontor med bra kommunikationer i Sickla.
- Att vara en del i ett viktigt team av kompetenta medarbetare i vår strävan att bygga en förstklassig kundservice mot några Sveriges ledande franchisekedjor.
- Hantera kundtjänstärenden via mail, ärendehantering (Zendesk) och telefon
- Ge grundläggande support inom print och IT, som felsökning av skrivare, klientdatorer och Microsoft 365 användarkonton.
- Hjälpa användare med enklare installationer och konfigurationer vid skrivardrivrutiner, kontoinställningar och programvaror.
- Vid behov eskalera mer komplexa ärenden till 2nd line eller specialistteam.
- Följa upp och säkerställa att ärenden löses i tid och med hög kundnöjdhet.
- Hjälpa kunder med orderläggning för teknikerärenden och printärenden.
- Bidra till dokumentation och förbättring av rutiner i supportteamet.
- Hjälpa till vid övrig teknisk kundsupport
- Minst 1 års erfarenhet inom kundservice med inriktning print, IT eller Telefoni
- Goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift