
Kvalitetsassistent till kund i Lomma
- Lomma, Skåne
- Tillfälligt
- Heltid
I denna roll får du en central position i teamet och arbetar nära både sortiment, masterdata och andra interna funktioner. Du blir en nyckelperson i att hålla ihop arbetet med artikeldata och reklamationshantering, samtidigt som du bidrar i olika kvalitetsrelaterade uppgifter.Dina arbetsuppgifter
- Artikeladministration i vår produktdatabas:
- Uppdatera artikeldata
- Säkerställa korrekt märkning, specifikationer och dokumentation
- Samarbeta med sortiment och masterdata
- Hantering av kundreklamationer:
- Registrera, följa upp och dokumentera ärenden
- Kommunicera med både interna och externa parter
- Övriga kvalitetsuppgifter:
- Stöd i dokumentgranskning
- Uppföljning av avvikelser
- Bidra i förbättringsarbete
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad, och som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där kvalitet står i fokus.
- Erfarenhet av kvalitetsarbete inom livsmedelsbranschen är meriterande
- Erfarenhet från dagligvarubranschen är meriterande
- God systemvana, gärna erfarenhet av affärssystem som t.ex. Dynamics 365 eller liknande
- Mycket god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska
En spännande möjlighet att kliva in i ett viktigt uppdrag och göra skillnad i en verksamhet som ständigt utvecklas. Du blir en del av ett engagerat team där kvalitet och samarbete står i centrum.Till en början är uppdraget på 3 månader, med chans till förlängning. Tjänstens omfattning är flexibel och kan anpassas mellan 75-100%. Start är omgående och arbetstiden är förlagd måndag till fredag.Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.seVälkommen med din ansökan!