
Service Desk Specialist - Tietoevry Tech Services (m/f/d)
- Malmö
- Permanent
- Heltid
- Kommer du att arbeta med erfarna och seniora kollegor och ledare.
- Vi arbetar nära varandra och delar kontinuerligt med oss av erfarenheter och kunskaper.
- Vi är kända för en bra teamsammanhållning och ett öppet och prestigelöst arbetsklimat.
- Högkvalitativ support till kundens slutanvändare primärt via telefon.
- Lösa merparten av frågorna/tekniska utmaningarna vid första kontakten.
- Parallellt hantera incidenter i backlogg via kundens egna ärendehanteringssystem som bygger på ServiceNow.
- Felsökning och avhjälpning av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automationsverktyg samt naturligtvis dina egna erfarenheter.
- Du har 6 till 12 månaders erfarenhet av teknisk förstalinjesupport eller kundtjänstarbete.
- Du som vill utvecklas inom IT och/eller ledarskap och jobba med större kunder.
- Du har goda kommunikativa egenskaper, flytande språkkunskaper i svenska och engelska
- Har ett flexibelt sinne och kan snabbt växla fokus mellan olika uppgifter.
- Vår nästa support-superstar som vill ge det lilla extra till kunderna, brinner för teamwork och sin egen utveckling.