
Kundansvarig (Bokade möten)
- Borås, Västra Götaland
- Permanent
- Heltid
- Träffa kunder i bokade möten via telefon/video och prata kring hela bankens erbjudande.
- Bygga långsiktiga kundrelationer och skapa förtroende genom hög service och kompetens.
- Arbeta med behovsanalys och hjälpa kunden att hitta de bästa lösningarna inom spara, låna, betala och försäkra. Det kan handla om att hjälpa någon att komma igång med ett långsiktigt sparande, ge råd inför ett bostadsköp, hitta rätt försäkringar eller förenkla vardagens betalningar. Ingen dag är den andra lik – men alla möten har samma mål: att skapa värde och trygghet för kunden.
- Gymnasieexamen samt erfarenhet från bank, finans eller liknande roller
- God kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
- Starkt affärsfokus och förmåga att skapa förtroendefulla kundrelationer
- Goda kunskaper i Officepaketet samt intresse för digitala arbetssätt och vilja att hitta nya, smarta lösningar
- SwedSec-licens (bolån), IDD – försäkringsdistribution och Informationsgivning fond sedan tidigare.