Bemanningssupport helger, Retail Knowledge

Retail Knowledge

  • Stockholm
  • Permanent
  • Heltid
  • 7 dagar sedan
Är du vår nästa bemanningsassistent på Retail Knowledge?Vill du ha ett utvecklande och utmanande extrajobb vid sidan av dina studier eller annan sysselsättning? Trivs du med ansvar, högt tempo och att vara bryggan mellan kunder och konsulter? Då kan du vara den vi söker!Vi på Retail Knowledge söker nu en Bemanningsassistent som vill arbeta från vårt kontor på Birger Jarlsgatan varannan helg. Här får du en central roll i vår verksamhet där du är den som ser till att våra kunders behov alltid möts - snabbt, proaktivt och professionellt.Om rollenSom bemanningskoordinator är du ansiktet utåt för Retail Knowledge under dina pass. Du ansvarar för att:📞 Hantera inkommande kundförfrågningar och bemanningsbehov👥 Boka ut konsulter och säkerställa rätt matchning mellan kund och personal✉️ Kommunicera tydligt och lösningsorienterat med både kunder och konsulter✅ Ta ägarskap över dina uppdrag från start till mål och säkerställa att allt fungerar som det skaDetta är en roll med stort ansvar, där du självständigt leder arbetet under helgerna.Vem är du?Vi söker dig som har:Erfarenhet från retail, service, bemanning eller liknande arbeteGod kommunikativ förmåga och trivs i en roll med mycket kontakt med människorFörmåga att arbeta strukturerat och hålla flera uppgifter igång samtidigtAnsvarskänsla och förmåga att fatta beslut självständigtMeriterande:Erfarenhet av personalplanering eller schemaläggningVi erbjuderEn varierad roll där du får stort ansvar från dag ettEn arbetsmiljö med högt tempo, nära samarbete och tydlig kommunikationFast schema varannan helg, med möjlighet till extra arbetspass vid behovAnställningsvillkorTitel: BemanningskoordinatorPlacering: Kontor på Convendum, Birger Jarlsgatan 57 i StockholmOmfattning: Varannan helg, med möjlighet till extra passLön: Fast lönStart: Enligt överenskommelseKrav: Du behöver ha en huvudsaklig sysselsättning (studier, deltidsjobb, eget företag)🏢 Om ossRetail Knowledge är ett av Sveriges ledande företag inom rekrytering/search och bemanning av operativa och strategiska tjänster till detaljhandelskedjor och varumärkesleverantörer, både svenska och internationella företag sedan 2002. Vi har ett välutvecklat nätverk med förståelse för marknaden och affärsmannaskapet med ett starkt engagemang för våra kunders behov, -vår främsta prioritet är att nå våra kunders mål genom vår passion, kunskap och erfaren.👉 Låter detta som du? Skicka in din ansökan redan idag!OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.

Retail Knowledge