
Teknisk Kundtjänstmedarbetare till Assemblin Charge
- Stockholm
- Permanent
- Heltid
- Ta emot och hantera inkommande e‑post och samtal från privatpersoner, företag, partners och installatörer.
- Utföra djup felsökning på elbilsladdare.
- Dokumentera ärenden och lösningar i vårt system, ta fram felsökningsrapporter och eskalera vid behov.
- Säkerställa att kunden får en fungerande lösning – eller guidas till rätt expert för mer avancerade ärenden.
- Jobba nära leverantörer, tekniker och tillverkare i komplexa supportärenden.
- Bidra till att förbättra manualer, guider och interna processer – och höj standarden tillsammans med oss.
- Arbetar obehindrat på svenska och engelska – både i tal och skrift.
- Gärna har erfarenhet av teknisk support eller elinstallation – men inget krav.
- Är nyfiken, självgående och målmedveten – som älskar att lära sig nytt.
- Har tekniskt intresse, gärna med viss förståelse för mjukvara – erfarenhet av laddstationer är bonus.
- Trivs i en föränderlig och energifylld bransch, och brinner för att göra skillnad för kunden.
- En god lagkamrat som förstår värdet av samarbete.
- Du jobbar i ett spännande framtidsområde – elbilsladdning och smart energi.
- Blir en nyckel i ett engagerat team där eget ansvar och utveckling värderas högt.
- Får växa både personligt och professionellt genom initiativ, ansvar och förbättringsarbete.
- Goda utvecklingsmöjligheter internt
- Friskvårdsbidrag
- Pensionsavsättning
- Trevliga kollegor som drivs av att utveckla branschen kring elbilsladdning