
Utredare till Fakultetskansliet
- Örebro
- Permanent
- Heltid
- akademisk examen på minst kandidatnivå (180 hp)
- minst tre års erfarenhet av kvalificerad handläggning och utredningsarbete inom offentlig verksamhet
- god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och på engelska.
- vara analytisk och ha god problemlösningsförmåga
- ha god samarbetsförmåga
- ha god förmåga att arbeta självständigt
- ha god förmåga att se till helheten för verksamheten
- vara nyfiken och intresserad av att lära nytt, samtidigt som du gärna delar med dig av din kompetens och erfarenhet till andra.
- har akademisk examen på forskarnivå, eller på annat sätt har förvärvat kunskap om villkoren för vetenskaplig kunskapsproduktion och kvalitetssäkring
- har erfarenhet av kvalificerad handläggning och utredningsarbete inom högskolesektorn.
- Personligt brev med motivering till varför du söker detta arbete och vad du kan erbjuda i kompetens
- CV med beskrivning av arbetslivserfarenhet, utbildning och kompetens
- Kopior av relevanta betyg/intyg som stärker din kompetens