Support & E-com Coordinator
Skofabriken Kavat
- Kumla, Örebro
- Permanent
- Heltid
- att svara på frågor från våra härliga kunder i olika kanaler så som Zendesk, Instagram, Facebook, mail etc.
- ett helhetsansvar för omdömen, kommentarer och kundrecensioner online (Google, Facebook mm).
- hantering av returer samt driva Kavats reklamationshantering tillsammans med vår produktutveckling.
- utveckling av kundhanteringssystemet och uppföljning av kundtjänstrelaterade nyckeltal.
- administrera och uppdatera ”FAQ” och andra kundtjänstrelaterade funktioner.
- rensa och underhålla affärssystemet med hänseende till orderstock, kundinformation mm.
- vara delaktig i planeringen av säljkampanjer såväl online som i butik.
- delta i löpande analysarbete med syfte att maximera försäljning på kort och lång sikt.
- arbeta med övriga återkommande uppgifter (berikning, kategorisering, kvalitetskontroll på hemsidan, uppsättning av rabattkoder mm).
HeltidTillträde
OmgåendeKavat är det svenska skoföretaget och idag verkar den fjärde generationen i familjeföretaget. Vi väljer material och konstruktioner med omsorg. Ett löfte som genomsyrat våra processer i skofabriken i snart 80 år. Kunskapen om att tillverka hållbara skor sitter i väggarna.