Kontorsansvarig
NYAB
- Uppsala
- Tillfälligt
- Heltid
- Välkomna besökare och hantera inkommande samtal och e-post.
- Ge administrativt stöd till projektorganisationen, inklusive bokningar, dokumenthantering och mötesförberedelser.
- Ansvara för posthantering, leveranser och inköp av kontorsmaterial.
- Koordinera interna och externa möten.
- Introducera ny personal i projektet.
- Utföra övriga kontors- och receptionsrelaterade uppgifter.
- Erfarenhet från liknande roll inom reception, kontorsservice eller administration.
- God datorvana och erfarenhet av MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Vana att arbeta i administrativa system/affärssystem.
- Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera uppgifter samtidigt.
- En stark servicekänsla och god kommunikativ förmåga.
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Kunskaper i Spanska (samtalsnivå) är meriterande då många av medarbetarna är spansktalande.
- Gymnasieutbildning är ett krav.
- Erfarenhet från bygg- eller industribranschen.
- Eftergymnasial utbildning inom administration, service eller liknande är meriterande.
- Professionell, prestigelös och serviceinriktad.
- Strukturerad, noggrann och lösningsorienterad.
- Självständig, initiativtagande och snabbfotad.
- Bekväm i internationella miljöer och en god lagspelare.