Extrajobb som Bemanningskoordinator
- Göteborg
- Tillfälligt
- Deltid
- Ansvara för bemanningen, dvs att bevaka och säkerställa att pass bokas och genomförs
- Ha regelbunden kontakt med våra polare (konsulter) och våra kunder
- Introducera nyanställda polare (konsulter)
- Kandidat- och kundaktiviteter / kundvård genom mässor och butiksbesök
- HR-administration såsom framtagning av anställningskontrakt, statistik, avstämning av tidrapporter, m.m.
- Rekrytering kan komma att ingå i tjänsten om du har tidigare erfarenhet av det.
- Minst 1 års erfarenhet av sälj och service inom butik
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Erfarenhet från bemannings- och / eller rekryteringsbranschen är meriterande
- Studerar HR/PA eller liknande
- Är nyfiken, noggrann, flexibel, ansvarstagande och förändringsbenägen
- Är en sann lagspelare som gillar att arbeta i ett tight team med högt i tak och högt tempo
- Är utåtriktad, bra på att bygga relationer och van vid att leverera en mycket hög servicenivå
- Kan uttrycka dig professionellt på svenska i både tal och skrift.
- Att få vara med att påverka, få mycket ansvar och möjligheten att påverka verksamhetens utveckling
- Att få arbeta i ett tight team med härlig stämning och högt tempo
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Vi följer tjänstemannaavtalet Unionen
- Ett trevligt kontor mitt i centrala Göteborg, med möjlighet att jobba hemifrån ibland
Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte.Varmt välkommen till oss!Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag bemanningspooler på olika orter i Sverige.Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool.Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal.Retail Staffing - "We love retail"