KUNDSUPPORTMEDARBETARE (tillfällig tjänst)
Sundsvall
- Sundsvall, Västernorrland
- Tillfälligt
- Heltid
- Gymnasiekompetens eller annan relevant utbildningsbakgrund,
- Goda IT-kunskaper; erfarenhet av D365 är en fördel,
- Flytande svenska och engelska; ytterligare språk är en fördel,
- En passion för kunder och för att leverera enastående kundservice,
- Tydliga kommunikationsförmågor samt förmåga att visa empati och använda ett positivt språk.
- Handling general Customer Enquiries from Customers, Users or other relevant stakeholders internally and externally, such as order management, claims and returns, warranty, tracking of orders, invoicing and cash collections in one or several markets,
- Order Management,
- Conduction of other administrative work in alignment with the EMEA Customer Support,
- Support process improvement and implementations withing the area,
- Sales activities where applicable.
- Degree in Business Administration, Engineering, Finance or other relevant educational background,
- Minimum 3 years of experience from similar position; medtech industry experience is meriting,
- Good IT-skills; experience from D365 would be an advantage,
- Fluency in English and Swedish; additional languages would be an advantage,
- Passion for Customers and delivering outstanding customer service,
- Clear communication skills and ability to show empathy and use a positive language.