
Ekonomiadministratör, deltid - Helsingborg
- Helsingborg, Skåne
- Permanent
- Deltid
- Löpande bokföring och avstämningar i Business Central, inklusive bankavstämningar
- Kund- och leverantörsreskontra, inklusive hantering av utlandsbetalningar
- Rapporter och deklarationer, såsom moms- och AGI-rapportering till Skatteverket, samt administration av Intrastat
- Fördelning av kostnader för inkommande gods
- Löneadministration i Visma Lön
- Har eftergymnasial ekonomisk utbildning, exempelvis inom redovisning eller liknande område
- Har god ekonomisk förståelse och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Har god vana av Microsoft Office-paketet
- Bor i Helsingborg eller närliggande område
- Tillträde: Början till mitten av september
- Omfattning: Deltid, 50% (ca 4 timmar per dag)
- Placering: Hos kund i Helsingborg
- Varaktighet: 3-4 månader, med möjlighet till timanställning därefter
- Uppdragsform: Ambulerande tjänsteman via Logent Bemanning
- cookie-preferences#openCookiePreferences" class="company-link font-company-body py-1 my-1 sm:my-0 sm:py-0 px-4">Hantera cookies