
IT-TEKNIKER SERVICE DESK TILL BANKGIROT
- Stockholm
- Permanent
- Heltid
- Ge användarsupport på plats och hantera incidenter och service requests kopplade till klientmiljö och IT-utrustning.
- Utföra installation, felsökning och konfigurering av datorer, nätverksutrustning och mobila enheter.
- Samarbeta med andra IT-team och eskalera komplexa ärenden vid behov samt dokumentera enligt gällande processer.
- Delta i etableringen av Operations Center genom test av verktyg, utveckling av rutiner och förbättring av arbetssätt.
Vi satsar mycket på hälsa och välmående och erbjuder generösa förmåner för dig som medarbetare.Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning baserad i Liljeholmen i Stockholm. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska.Innan anställning beslutas genomförs en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585).Intresserad?I denna rekrytering samarbetar Bankgirot med Nexer Recruit.Har du frågor eller funderingar? Kontakta gärna rekryteringskonsult Johanna Värmfors: eller .Läs om fler lediga tjänster från Bankgirot .
Vi ser fram emot din ansökan!Om BankgirotBankgirot är ett svenskt clearinghus och teknikbolag med över 60 års erfarenhet av att leverera finansiell infrastruktur till banker. I samverkan med betalsektorn ser vi till att privatpersoner och företag enkelt kan göra överföringar och betalningar.Bankgirot säkerställer att det nuvarande betalsystemet fungerar felfritt, samtidigt som vi utvecklar framtidssäkrade lösningar. Vi säkrar och utvecklar Sveriges betalningar.Läs mer påVi är specialister på rekrytering. Alltid med människan i fokus.