
Customer Service
- Gävle, Gävleborg
- Tillfälligt
- Heltid
- Hantera inkommande kundärenden
- Dokumentera och administrera ärenden i företagets CRM-system och andra interna system
- Agera som en central kontaktpunkt och slussa information mellan kunder, interna avdelningar och externa samarbetspartners
- Säkerställa en hög servicenivå och ett positivt bemötande i all kommunikation
- Några års erfarenhet av att arbeta i kundtjänst eller med administration
- Vana att hantera och navigera i ärendesystem och Office paketet
- Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska
Kundprocesser
Professionell kundserviceOm företagetRandstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.