
Team Manager - Payroll
- Norrköping, Östergötland
- Permanent
- Heltid
- Leda och utveckla ditt team.
- Säkerställa kontinuerlig personalutveckling.
- Optimera produktionen mot våra mål.
- Hantera kundrelationer och delta i affärsmöten.
- Ständigt förbättra vår och våra kunders vardag.
- Planera, budgetera och följa upp teamets ekonomi.
- Ingå i BPOs ledningsgrupp.
- Erfarenhet av löneprocesser och outsourcing.
- Noggrann, strukturerad och analytisk.
- Kommunikativ och lyhörd lagspelare.
- Universitetsutbildning eller motsvarande erfarenhet inom HR, Lön, Ekonomi eller Försäljning.
- Affärssinne och goda kunskaper i Excel.
- Flytande svenska och goda engelska kunskaper.
- An attractive salary based on your experience and achievement.
- A dynamic environment: flexible working hours and working from home.
- Learning opportunities: through an individual development plan and professional training
- Career growth: whether you want to become more of an expert in your field our you want to expand your knowledge more horizontally, there is always room to grow within SD Worx!