
Administratör till inköpsavdelningen
- Göteborg
- Permanent
- Heltid
- Dokumentation, administration och underhåll av vår artikeldatabas
- Kontrollera faktura och underlag
- Bearbeta prisförfrågningar och fakturaavvikelser
- Förbereda marknadsföringsunderlag samt sammanställa beställningsunderlag.
- Vi tror att du har tidigare administrativ erfarenhet
- Du är strukturerad och har förmågan att kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt under stundtals högt tryck
- Goda kunskaper i MS Office, med betoning på Excel och Powerpoint
- Du är noggrann och kvalitetsmedveten och håller en hög standard i ditt arbete
- Rollen kräver många olika kontaktytor som kräver hög kommunikativa förmåga
- Du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet
- Flytande kunskaper i tyska är ett krav
- Tidigare erfarenheter inom bygg- eller detaljhandeln är meriterande
Lön: Enligt överenskommelse
Förmåner: Vinstandel finns att tillgå.
Tillträde: Enligt överenskommelseI vårt team med mer än 23 000 medarbetare finns det alltid behov för nya idéer och duktiga medarbetare. Skicka oss din ansökan och bli en del av HORNBACH-familjen.Ansök online nu.Nyckelord: Inköp, InköpareReferensnummer: 151472Referensnummer: 151472SE-active