
Customer Service & Logistic Coordinator till välkänt bolag
- Sollentuna, Stockholm
- Permanent
- Heltid
- Daglig hantering av det operationella flödet inom order to cash (t.ex. orderläggning och justering av ledtider)
- Kontroll och bevakning av transport och leverans
- Kontering och uppföljning av fakturor
- Hantering och uppföljning av reklamationer
- Analys av kundbeteende, order- och reklamationsmönster samt genomförande av optimeringar
- Identifiering och implementering av kostnadsbesparingar inom order to cash-flödet
- Gymnasial utbildning
- Minst 3 års erfarenhet av servicerelaterat och administrativt arbete, exempelvis inom kundsupport, backoffice eller motsvarande
- Erfarenhet av SAP
- Erfarenhet av Salesforce
- Tidigare arbete inom administration kopplat till operation och logistik
Omfattning: Konsultuppdrag på heltid i 12 månader med mycket goda chanser till överrekrytering
Placering: HäggvikRekryteringsprocessenI denna rekryteringsprocess samarbetar kunden med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via clara.strignert@levry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!Om ClevryI över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.Följ oss gärna på LinkedIn
Uptrail