
Assistant Manager sökes
- Göteborg
- Permanent
- Heltid
- Ge administrativt stöd till VP Europe, inklusive kalendrar, resor, rapporter och eventplanering
- Koordinera och följa upp planer och aktiviteter för den europeiska ledningsgruppen och Market Management-teamet
- Ansvara för och stötta vid event och kundbesök för de europeiska marknaderna
- Koordinera centralt drivna marknadsföringsinitiativ
- Korrekturläsa och producera material såsom presentationer och artiklar
- Hantera och koordinera godkännanden för IT-utrustning (telefoner, datorer, skärmar m.m.)
- Samarbeta med Executive Assistant-teamet
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!Kvalifikationer:
- Relevant utbildning samt 2-5 års erfarenhet i en liknande roll
- Dokumenterad erfarenhet som Executive Assistant eller i en koordinerande funktion
- Mycket goda kunskaper i Office 365 och vana att arbeta med digitala verktyg
- Vana av att hålla presentationer
- Erfarenhet av arbete i internationell och global miljö
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av att arbeta i en större, multinationell organisation
- Erfarenhet av event- eller marknadskoordinering
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida . Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Anvarig rekryterare för denna tjänst är Charlotte Crowley du når henne via . Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35418 i ämnesraden.Om PeridoVarför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: .