Support Specialist
Qopla
- Solna, Stockholm
- Permanent
- Heltid
- Assistera våra partners över telefon och mail med vägledning i hur man använder vår plattform och verktyg.
- Utföra ändringar i restaurangers menyer och säkerställa att informationen är korrekt och uppdaterad.
- Hjälpa till med tekniska frågor och felsökning för att säkerställa att våra partners får en smidig upplevelse.
- Förbereda hårdvara med rätt system och program till våra restauranger.
- Ha kontakt med samarbetspartners såsom Wolt, Foodora och UberEats.
- Utpräglad servicekänsla
- God kommunikationsförmåga och en positiv attityd
- Lösningsorienterat och ett analytiskt tänkesätt
- Starkt tekniskt intresse och förmåga att snabbt lära sig nya system och programvara.
- Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska.
- Flexibilitet att arbeta olika timmar under veckorna för att möta våra kunders och partners behov.
- Tidigare erfarenhet av att arbeta inom restaurangbranschen och förståelse för dess specifika behov och utmaningar.
- Tidigare erfarenhet av arbete med kassalösningar eller deliverytjänster för restaurang.