Financial Assistant till börsnoterat tillväxtbolag
Candles Scandinavia
- Örebro
- Tillfälligt
- Heltid
- Ansvar för kund- och leverantörsreskontra
- Löpande bokföring
- Avstämningar
- Delta vid månad- och årsbokslutsarbete
- Delta i framtagande av intern- och externrapportering
- Medverkan i arbetet med årsredovisningar och revision
- Delta i effektivisering av ekonomiprocesser och rapporteringsrutiner
- Delta i utveckling och förbättring av vårt affärssystem, Microsoft Dynamics Business Central
- Administrativa HR-uppgifter då funktionen även ansvarar för HR-området
- Relevant ekonomisk utbildning alternativt har något/några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Goda kunskaper i Officepaketet, gärna Excel
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Strukturerad
- Noggrann
- Ansvarstagande
- Kommunikativ lagspelare
- Trivs i en föränderlig och dynamisk miljö
- Prestigelös, du trivs där alla hjälper till och bidrar - oavsett titel
- En dynamisk och innovativ arbetsmiljö i ett företag med stark tillväxt och fokus på hållbarhet.
- Möjlighet att påverka och utveckla processer
- Ett engagerat och stöttande team med hög kompetens.