
Local Service Manager
- Stockholm
- Permanent
- Heltid
- Leda, utveckla och coacha teamet så att angivna mål uppnås
- Personalansvar för 2 serviceplanerare och 30 servicetekniker
- Arbetar kontinuerligt med hälsa och säkerhet
- Budget- och lönsamhetsansvar för det tilldelade ansvarsområdet
- Säkerställa att arbete utförs i tid och faktureras
- Attestera fakturor inom ansvarsområdet
- Veckoprognoser mot budget
- Bedriva kontinuerlig effektivisering av arbetssätt och processer inom avdelningen
- Ansvar för befintliga kunder inom tilldelat geografiskt område
- Ansvar för att agera, driva, informera och fatta beslut rörande sin verksamhet och personal
- Ansvar för yttre miljö och/eller arbetsmiljö enligt skriftlig delegering.
Det är våra medarbetare som har gjort oss världsledande inom accesslösningar. I gengäld öppnar vi dörrar för dem vart de än går. Med nästan 63 000 anställda i över 70 länder hjälper vi miljarder människor att uppleva en öppnare värld. Våra innovationer gör alla slags miljöer - fysiska och virtuella - tryggare, säkrare och mer lättillgängliga.Som arbetsgivare värdesätter vi resultat - inte titlar eller en viss bakgrund. Vi ger våra medarbetare chansen att bygga upp sina karriärer utifrån sina egna och våra ambitioner - genom att regelbundet erbjuda feedback, utbildning och utvecklingsmöjligheter. Våra medarbetare tänker brett och fokuserar på var de kan göra störst nytta, och vi uppmuntrar dem att utvecklas lokalt, regionalt eller till och med internationellt.När vi välkomnar nya medarbetare är det viktigt för oss med diversifierade och inkluderande team, och vi värdesätter olika perspektiv och erfarenheter.