
Administratör till receptionen i Strömsund
- Strömsund, Jämtland
- Permanent
- Heltid
- Handlägga pass- och identitetskortsansökningar
- Ta emot och registrera anmälningar från allmänheten
- Hantera hittegods
- Utlämning av beslag
- Ta emot tillståndshandlingar och inlämnade vapen
- Gymnasieexamen eller motsvarande kunskaper förvärvade genom studier.
- Goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift
- Aktuell arbetslivserfarenhet inom service och administration liknande receptionsarbete med många externa direktkontakter i form av personliga möten
- God datavana och lätt för att lära dig nya IT-system
- B- Körkort
- Har erfarenhet av arbete inom polisen, annan myndighet eller offentlig förvaltning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten
- Har kunskap/färdighet gällande polisiära datasystem såsom RES, hittegods, RAR och Durtvå
- Har aktuell erfarenhet av att arbeta i en reception som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten
- Behärskar ytterligare språk som arbetsgivaren bedömer relevant utöver svenska och engelska.
Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på:
Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet påVarmt välkommen med din ansökan!Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.