Kundtjänstmedarbetare i Helsingborg

Manpower

  • Helsingborg, Skåne
  • Permanent
  • Heltid
  • 5 dagar sedan
Om rollen:Som kundtjänstmedarbetare får du en varierad roll där du dagligen har kontakt med kunder och hanterar både serviceärenden och administrativa uppgifter. Du blir en viktig del i teamet och har en central roll i att skapa en positiv kundupplevelse. Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av Manpower och arbetar på plats hos kund. Uppdraget är på 100%.Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
  • Ta emot, administrera och följa upp inkommande felanmälningar och serviceärenden via telefon och e-post.
  • Hantera och administrera löpande beställningar från kunder.
  • Arbeta i affärssystem för att registrera, följa upp och dokumentera kundärenden.
Är du rätt person för rollen?Vi söker dig som har erfarenhet av administration och kundservice. Du är kommunikativ, samarbetar gärna med andra och motiveras av att leverera god service. Rollen kräver att du är strukturerad, noggrann och trivs i en varierande arbetsmiljö där tempot ibland kan vara högt.Vi ser gärna att du har:
  • Avslutad gymnasial utbildning eller motsvarande.
  • God dator- och systemvana.
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Erfarenhet inom kundservice är meriterande.
Låter detta som en roll för dig? Skicka gärna in din ansökan - vi ser fram emot att höra mer om dig! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Manpower