Service Support Specialist - Helsingborg
Hach Lange AB
- Helsingborg, Skåne
- Tillfälligt
- Heltid
- Är du intresserad av att arbeta för ett internationellt och mångsidigt företag?
- Är du intresserad av att arbeta för ett företag som är dedikerat till hållbarhet?
- Letar du efter ett vänligt och stödjande team?
- Flexibel arbetstid med 40 timmars vecka
- Karriärcoachning och utvecklingsmöjligheter
- Ett starkt team med många års erfarenhet som ser fram emot att arbeta med dig.
- Skapa arbetsorder för reparationer och underhåll
- Skapa erbjudanden för reparationer och underhåll i vårt system (ServiceMax)
- Ladda upp kontrakt för bänkservice och licenser
- Skapa kreditnotor och vidarefakturering
- Samarbeta med andra servicesäljare och säljteam för att förbättra processer; engagera sig i avdelningens Key Performance Indicators (KPI:er) genom visuell hantering och motåtgärder där så är lämpligt
- Koordinera uppgifter dagligen för att balansera arbetsbelastningen inom det admin-teamet
- Säkerställa att vi har interna instruktioner (SOP) för vanliga uppgifter och att de följs
- Flytande eller modersmål i Svenska
- Avancerad nivå på Engelska och Danska
- Tidigare 3 års progressiv administrativ erfarenhet i en business-to-business-miljö, inklusive erfarenhet av att arbeta med olika administrativa system och säker användning av PC och mjukvara (Office-paketet)