Team Lead Support
Qopla AB
- Solna, Stockholm
- Tillfälligt
- Heltid
- Leda, coacha och utveckla ett växande supportteam.
- Sätta rutiner, mål och arbetssätt för att säkerställa hög kundnöjdhet.
- Följa upp nyckeltal och arbeta med ständiga förbättringar.
- Vara en länk mellan supporten och andra delar av bolaget, t.ex. Sales, Tech och Onboarding.
- Själv arbeta operativt i supporten, särskilt i mer komplexa ärenden.
- En naturlig ledare med erfarenhet av att driva och utveckla team.
- Strukturerad, lösningsorienterad och gillar att skapa smarta arbetssätt.
- Stark kommunikatör som kan inspirera andra och bygga relationer.
- Tekniskt intresserad och snabb på att förstå nya system.
- Prestigelös - du hoppar gärna in och hjälper till där det behövs.
- Tidigare erfarenhet av ledande roll inom support, kundservice eller liknande.
- Svenska och engelska i tal och skrift.
- Meriterande: bakgrund inom restaurang, kassasystem eller deliverytjänster.
- Möjlighet att bygga och utveckla ett team i ett snabbväxande bolag.
- En entreprenöriell miljö där dina idéer får stort genomslag.
- Ett engagerat och passionerat team som alltid strävar efter att bli bättre.
- En roll med både operativt ansvar och strategiskt inflytande.