
Obsolescence Management Coordinator
- Malmö
- Tillfälligt
- Heltid
*Genomföra Where Used-analyser och annan relevant faktainsamling.
*Bidra till att etablera och utveckla processer för Obsolescence Management samt tillhörande stödsystem.
*Samarbeta med andra funktioner inom ILS (Integrated Logistic Support).
*Utföra administrativa uppgifter kopplat till området.Din profil:*Tidigare erfarenhet av Obsolescence Management eller liknande område är starkt meriterande.
*Grundläggande förståelse för industriell verksamhet och teknikutveckling.
*Meriterande erfarenhet inom exempelvis Inköp, ILS, Life Cycle Management.
*Mycket god administrativ förmåga och stark känsla för struktur och noggrannhet.
*Självständig, initiativtagande och trivs i en roll där du kan ta ansvar och driva arbetet framåt.Övrigt:*Arbetet utförs på plats på kontoret som är beläget i Malmö men som kommer att flyttas till Lund i slutet av 2025
- Start så snart som möjligt efter överenskommelse